Videoarkisto

Sivuja yhteensä 2 :  12
Lähde: Verkkotoimitus Tyoterveyslaitos
Yli 55 tunnin työviikkoa tekevillä on 33 prosenttia suurempi aivohalvausriski kuin 35–40 tuntia viikossa työskentelevillä. Kieli:suomi

Lähde: Väestöliitto
Nuoret eivät enää vain vastaanota tietoa vanhemmiltaan, vaan vuorovaikutusta on molempiin suuntiin. Kieli:suomi

Lähde: Viestintätoimisto Deski
Geenitestejä voitaisiin käyttää laajemminkin hyödyksi. Kieli:suomi

Lähde: Viestintätoimisto Deski
Videolla kerrotaan kännyköiden käytöstä sosiaalisissa tilanteissa. Kieli:suomi

Lähde: Viestintätoimisto Deski
Professori Sirpa Tanin mukaan nuorten hengailu on tärkeä osa nuorten sosiaalisen identiteetin rakentamista. Kieli:suomi

Lähde: Elixir TV
Videolla mestariheittäjä Matti Närhi näyttää yksinkertaisen ja kivan keihäänheittokisan mökille. Kieli:suomi

Lähde: Viestintätoimisto Deski
Lapsimessukyselyn mukaan 58% perheistä matkustaa hepatiittiendeemisille alueille ilman lasten asianmukaisia rokotteita. Kieli:suomi

Lähde: Työterveyslaitos
Videolla Työterveyslaitoksen tutkimusprofessori Minna Huotilainen antaa vinkkejä aivojen huoltamiseen. Kieli:suomi

Lähde: Työterveyslaitos
Istumatyöntekijän on hyvä pitää välillä taukoa ja lähteä liikkeelle. Kieli:suomi

Lähde: Työterveyslaitos
Kevyt jumppa piristää työpäivän lomassa. Kieli:suomi

Lähde: Työterveyslaitos
Kuuletko puhelimessa, kun melu ympärilläsi kasvaa? Kieli:suomi

Lähde: Työterveyslaitos
Taukovoimistelua päätetyöntekijälle. Kieli:suomi

Lähde: Väestöliitto
Väestöliiton perhetoimintojen johtaja Heli Vaaranen kertoo pariterapiaan hakeutumisesta. Kieli:suomi

Lähde: Työterveyslaitos
Niska-hartiaseudun verenkierto virkistyy pullojumpalla. Kieli:suomi

Lähde: www.elixir.fi
Videolla näytetään miten tehdään superhelppo istumavenytys. Kieli:suomi

Lähde: Työterveyslaitos
Muutaman minuutin jumppa vahvistaa ja rentouttaa kasvolihaksia. Kieli:suomi

Lähde: MLLnuortennetti
Nuorten tekemä video liikunnan harrastamisesta. Kieli:suomi

Lähde: Työterveyslaitos
Ikääntyviä ihmisiä ei arvosteta riittävästi. Kieli:suomi

Lähde: www.elixir.fi
Helppo ja rauhallinen joogaharjoitus, jonka kotikuntoilijakin oppii. Kieli:suomi

Lähde: Työterveyslaitos
Muutamalla tehokkaalla liikkeellä tuet selkää ja virkistyt. Kieli:suomi